رویدادها آرشیو خبر ها
ایده ی روگانی برای ماندن در یوونتوس عاقلانه است

ایده ی روگانی برای ماندن در یوونتوس عاقلانه است

دانیله روگانی بازیکن جوان بیانکونری و تیم ملی زیر 21 سال آتزوری یکی از بهترین استعدادهای سری آ است، اما تا بدین جای فصل در حاشیه ی برنامه های آلگری قرار داشته است.

روگانی در روزهای اخیر به باشگاه های دیگری لینک شده است. باشگاه های لیگ برتری منچستریونایتد و آرسنال علاقه مندی خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن 21 ساله ابراز کرده اند، این در حالی است که ناپولی نیز شرایط او را به دقت زیر نظر دارد. اما باید گفت بهترین تصمیم برای استعداد جوان ماندن در سری آ و باشگاه فعلی خود است.

اگر چه بازی در تیم دیگری به منزله ی به دست آوردن زمان و تجربه ی بیش تر برای او است، اما او در حال حاضر در باشگاهی ایده آل بازی می کند که برای رسیدن به یک بازیکن فوق العاده این فرصت را دارد همزمان یاد بگیرد، پیشرفت کند و تجربه کسب کند.

روگانی در طول دو فصلی که به صورت قرضی در امپولی بازی می کرد، در 81 دیدار برای این تیم به میدان رفت و 5 گل به ثمر رساند، اما مهم ترین نکته این بود که به او این اجازه داده شد تا مهارت های دفاعی خود را بهبود بخشد و به تبع آن سطح بالایی از انتظارات را به سمت خود بکشاند.

اگرچه بازی کردن مداوم در این سن یک امر اساسی برای او است و بدون شک با وجود جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی و آندرا بارزالی بازی های کم تری به او خواهد رسید، اما روگانی باید صبر کند و در زمانی که به او فرصت داده شد توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

سه مدافع کنونی نقش مهم و انکار ناپذیری در موفقیت های باشگاه در سال های اخیر ایفا کرده اند و همزمان عناصر بسیار مهمی برای آتزوری تحت سرپرستی چزاره پراندلی و آنتونیو کنته بوده اند.

اگر روگانی به دنبال یک بازیکن الهام بخش و فرصتی برای رفع نواقص فعلی خود است، قطعاً این مدافعین می تواند یک معلم خوب برای او باشند و او این شانس را دارد که در تمرینات روزانه و بازی های تیم به عملکرد آن ها نگاه کند و چیزهای زیادی یاد بگیرد.

با این حال، کیه لینی و بارزالی کم کم به دوران فوتبال حرفه ای خود نزدیک می شوند و نمی توانند برای همیشه در سطح بالایی بازی کنند و آن زمان است که روگانی قدم به جلو گذاشته و خود را به عنوان یک مدافع ثابت مطرح خواهد کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در دوران حضور خود در میلان و یوونتوس نشان داده است که در صورتی که شرایط مهیا شود تمایل دارد به بازیکنان جوان فرصت دهد تا توانایی های خود را به نمایش بگذارند. روگانی باید آرامش خود را حفظ کند، به خاطر اینکه بیانکونری به توانایی ها و استعداد او ایمان دارد. قطعاً او فرصت بازی کردن را به دست خواهد آورد و از حضور در یوونتوس لذت خواهد برد.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: